Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
logger32>ADIF>swisslog
28-09-2019, 05:18 PM,
#1
logger32>ADIF>swisslog
Hello,
I discovered Swisslog after the recommendation of an OM. I adopted this very powerful and practical software, but I would like to recover my old traffic log. I was using Logger32 and I want to recover the data from an ADI file. I tried, thanks to the advice of import, but it recovers only 700qso, the rest is erased following errors.
I am not competent enough to do the conversion. Would someone agree to make this transfer?


Bonjour à tous,
Suite aux recommandations d'un OM, j'ai téléchargé et installé Swisslog. Après une phase de test, j'ai adopté ce logiciel que je trouve vraiment pratique et convivial à utiliser (et en langue française !). Cependant, je n'arrive pas à récupérer mon ancien journal de trafic, réalisé sous logger32. J'ai consulté une page d'aide (f6ddr), mais je perds la plus grande partie de mes qso à cause de diverses erreurs. Je ne suis pas particulièrement compétent en la matière, quelqu'un accepterait-il de me réaliser cette conversion ?

Meilleures salutations à tous - 73
Nicolas, F4HZS
Reply
28-09-2019, 07:47 PM,
#2
RE: logger32>ADIF>swisslog
Hi Nicolas,

Of course I can help you! Please send me your ADIF and your Swlog_v5.mdb in a ZIP or RAR file to: support@swisslogforwindows.com

I will do it for you and I will let you know of any problems.

Best 73
Jordi, EA3GCV
Current developer of Swisslog
Reply
29-09-2019, 11:39 AM,
#3
RE: logger32>ADIF>swisslog
Un grand Merci, je vous ai envoyé un email ce matin ! Smile
73 !
Nicolas, F4HZS
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)